Cariere

 


La NOVA PAN găsești o echipă profesionistă, în continuă dezvoltare. Ne respectăm, colaborăm, ne implicăm, comunicăm și suntem perseverenți în tot ceea ce ne propunem.

Vrei să faci parte din povestea noastră? Consultă lista cu posturile vacante de mai jos și vezi ce ți se potrivește!

                                                                                                        Te așteptăm cu drag!


SPECIALIST ACHIZIȚII

Descriera postului:

  • Asigură comunicarea şi relaţionarea cu furnizorii externi şi interni ai societăţii;
  • Asigură legătura între departamentele societăţii şi furnizorii săi;
  • Transmite cereri de cotaţie ṣi negociază tarifele pentru transport internaţional și intern;
  • Transmite comenzile de transport ṣi monitorizează livrarea acestora până la destinatie;
  • Verifică facturile și documentele primite de la transportatori, pentru a fi în conformitate cu cele agreate;
  • Gestionează comenzile de piese de schimb;
  • Urmăreṣte confirmările de comandă ṣi livrările de la furnizori;
  • Organizează retur pentru piesele defecte / trimise eronat (alege soluții transport, transmite informări către furnizori, etc);
  • Realizează şi asigură corespondenţa, în limba engleză și/sau italiană cu furnizorii externi privind preţuri de achiziție, termene de livrare, date tehnice (caracteristici de funcţionare, soluţii pentru rezolvarea eventualelor probleme de funcţionare), materiale promoţionale (cataloage, pliante, etc.), noutăţi, etc.;
  • Realizează diverse traduceri din limba engleză și/sau italiană în limba română: traduceri manuale tehnice, traduceri date tehnice, traduceri materiale promoţionale.

 Cerințe:

  • Studii superioare;
  • Cunostinţe limbi străine: limba italiană și/sau limba engleză – nivel avansat;
  • Cunostinţe și abilităţi foarte bune de operare PC (pachet Ms Office);
  • Experienţă în achiziții și logistică– minim 1 an;
  • Foarte bune abilități de comunicare și negociere;
  • Atenţie la detalii și gândire analitică;
  • Spirit de echipă.
   Contact: 0738 772 931 E-mail: resurseumane@novapan.ro  

 


ECONOMIST

Descriera postului:

  • Asigurarea activităților legate de evidența financiar – contabilă a clienților și furnizorilor interni;
  • Înregistrarea în evidențele contabile a facturilor emise de furnizori și generarea notelor de recepție;
  • Verificarea periodică a creantelor cu scadența depășită;
  • Înregistrarea și actualizarea, după caz, a produselor în sistemul ERP;
  • Înregistrarea bonurilor de consum;
  • Asigurarea evidenței și corectitudinii stocurilor, cantitativ și valoric pe gestiuni;
  • Emiterea facturilor și reconcilierea soldurilor cu partenerii interni;
  • Verificarea facturilor și bonurilor fiscale emise, cuprinse în declarația 394;
  • Participarea la inventarierea patrimoniului societății în conformitate cu deciziile șefilor ierarhici.

 Cerințe:

  • Studii superioare economice - constituie un avantaj;
  • Abilități bune de comunicare, relaționare și organizare;
  • Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și flexibil;
  • Implicare și spirit de inițiativă;
  • Persoană ordonată, responsabilă, atentă la detalii;
  • Minim 2 ani experiență de lucru în domeniul contabil;
  • Cunoștințe de utilizare ERP WME/WinMentor sau a unui alt sistem ERP- constituie un avantaj;
  • Abilități ale operării pachetului MS Office: Word si Excel.
   Contact: 0738 772 931 E-mail: resurseumane@novapan.ro

 


REPREZENTANT VÂNZĂRI

Descriera postului:

  • Menținerea și dezvoltarea relației cu clienții;
  • Prospectarea pieței pentru a identifica clienți noi și oportunități de dezvoltare;
  • Participarea la târguri, expoziții;
  • Întocmire de oferte;
  • Negocierea și încheierea contractelor;
  • Realizarea obiectivelor de vânzări.

Cerințe:

  • Experiență în domeniul vânzărilor B2B (avantaj, experiență în vânzarea de echipamente profesionale);
  • Studii superioare / tehnice - constituie avantaj;
  • Cunoștințe și bune abilități operare PC (pachet MS Office - constituie avantaj);
  • Cunoștințe limba engleză sau limba italiană -  avantaj;
  • Permis conducere categ. B;
  • Abilități de comunicare și negociere, organizare, capacitate de a lucra în echipă;
  • Orientare spre client și rezultate.
   Contact: 0738 772 931 ; E-mail: resurseumane@novapan.ro  

 


REPREZENTANT VÂNZĂRI ECHIPAMENTE ȘI ACCESORII DE AMBALAT

Descriera postului:

  • Identificarea și prospectarea clienților noi în domeniul ambalajelor și echipamentelor asociate;
  • Prezentarea produselor și soluțiilor noastre clienților potențiali;
  • Dezvoltarea și menținerea relațiilor solide cu clienții existenți;
  • Consilierea clienților în alegerea echipamentelor potrivite pentru nevoile lor specifice;
  • Îndeplinirea obiectivelor de vânzări lunare și trimestriale;
  • Colaborarea strânsă cu echipa de asistență tehnică pentru a asigura satisfacția clienților.

 Cerințe:

  • Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria ambalajelor;
  • Abilități excelente de comunicare și negociere;
  • Orientat către rezultate și capabil să îndeplinească obiectivele stabilite;
  • Cunoștințe despre echipamentele de ambalat și tehnologiile asociate;
  • Permis de conducere și disponibilitate pentru deplasări;
  • Limba engleză și/sau italiană la nivel conversațional.
   Contact: 0738 772 931 E-mail: resurseumane@novapan.ro

 


TEHNICIAN ELECTROMECANIC/ MECANIC

Descriera postului:

  • Efectuează lucrări de montaj, punere in funcțiune și service, la clienți, pentru echipamentele comercializate în țară (echipamente pentru industria alimentară), lucrări de specialitate, de automatizări, electrice, mecanice;

 Cerințe:

  • Studii medii;
  • Calificarea de mecanic / electromecanic / electrician automatizări – constituite avantaj;
  • Permis conducere categ. B;
  • Disponibilitate pentru deplasări în țară;
  • Dorință de specializare și perfecționare la locul de muncă (experiența nu este necesară).
   Contact: 0738 772 931 E-mail: resurseumane@novapan.ro